BMW oživljava Isettu?

O tome da BMW ozbiljno razmišlja o modernoj interpretaciji svoje Isette, modela koji je bavarsku fabriku izvukao iz finansijskih problema u godinama posle Drugog svetskog rata, bilo je dosta glasina i ranije, a najnovija stiže iz britanskog magazina AutoExpress.
Međutim, ako je ranije originalna Isetta BMW-u bila neophodna za preživljavanje, ova nova imaće drugačiju misiju. Tako će nova Isetta (ako naravno zaista ugleda svetlost dana 2011. godine) svojim skromnim dimenzijama, manevarskim sposobnostima i malom emisijom CO2 biti idealno prevozno sredstvo za prenatrpane gradove na početku 21. veka. Naravno, nova Isetta će samo izgledom podsećati na original iz pedestih godina prošlog veka, koji je bio dugačak samo 2,4 metra, a imao je zaista jednostavnu unutrašnjost za dva putnika i nešto prtljaga.
Nova Isetta će naravno biti većih dimenzija i neuporedivo bezbednija, imaće mesta za 3+1 putnika (kao Toyota iQ), dok će za pogon biti zaduženi benzinci i dizelaši male zapremime, kao i elektromotor.
Bez obzira na njenu veličinu, ne treba uopšte očekivati da će nova Isetta biti jeftina, budući da će se ipak raditi o proizvodu BMW-a, koji ovoga puta neće biti namenjen širokim narodnim masama.
Kada bi ga uradili u saradnji sa Mitsubishi-jem, bio bi i jeftiniji za proizvodnju i brze bi dosao na trziste. Kao baza bi mogao da posluzi Mitsubishi i MiEV Sport Air Concept, imajuci u vidu da su skoro isti.
Bas bih voleo da vidim takvu saradnju.
A ja ovo nebi voleo da vidim! Toliko je ružno da ne mogu da opišem! Ipak se radi o BMW-u
PO KOMENTARIMA SE VIDI DA LJUDI NISU VIDELI PRVI MODEL.JA SAM VELIKI FAN BMW-a. ALI I ŠES JE PUNO!
Uvek ce se naci ko ce da kupi i takav auto ma koliko da kostao. I ja sam ljubitelj jedino bmw-a i vozim jedan model njihov,zakon je od auta ne bih ga dao ni za jedno drugo,a ovaj model podseca izgledom na stari model i ok je sto su to uradili jer svi proizvodjaci auta drugih marki su uradili makar jedan auto iz svojih serija da lici na neki stari model.